Chirurgia Naczyniowa

Dr n. med. Wojciech Śliwiński

specjalista chirurgii ogólnej

specjalista chirurgii naczyniowej

Bogata, kompleksowa oferta diagnostyki i leczenia schorzeń układu tętniczego, żylnego oraz limfatycznego.

• Diagnostyka i leczenie chorób kończyn górnych i dolnych pochodzenia naczyniowego(w miażdżycy, cukrzycy, chorobie Buergera) .
  • Skleroterapia - kwalifikacja i leczenie nieinwazyjne żylaków siatkowatych i teleangiektazji (tzw. "pajączków") przy pomocy nowoczesnych metod
  • Diagnostyka zaburzeń mikrokrążenia - między innymi różnicowanie objawu i choroby Raynauda, wykluczanie organicznego tła często spotykanych objawów marznięcia, drętwienia, blednięcia, sinienia i czerwienienia kończyn za pomocą badania kapilaroskopowego
  • USG-Doppler - diagnostyka i leczenie krążenia przedmózgowego - ocena ultrasonograficzna tętnic szyjnych i kręgowych kwalifikacja i wykonywanie zbiegów endowaskularnych (angioplastyka, stentowanie) oraz zabiegów klasycznych
  • Diagnostyka i leczenie tętniaków aorty brzusznej
  • Diagnostyka i leczenie chorób naczyń chłonnych
  • Diagnostyka i leczenie stopy cukrzycowej
  • Kwalifikacje i wykonywanie zabiegów endowaskularnych z użyciem balonów wewnątrznaczyniowych i stentów
  • Kwalifikacje i wykonywanie zabiegów operacyjnych  z użyciem protez naczyniowych i i przeszczepów autogennych.
  • Leczenie angiochirurgiczne - zabiegi klasyczne i endowaskularne - w ramach umowy z NFZ oraz prywatne.